WhisperPower heeft een nieuwe website gelanceerd, in zeven talen. Het ontwerp is strak en modern, met gemakkelijke navigatie. Zo is informatie over het leveringsprogramma, dat uit meer dan 1000 artikelen bestaat, snel te vinden.
De marktsectoren waarin WhisperPower actief is komen goed naar voren.
De site weerspiegelt de strategie van het bedrijf dat zich richt op de drie hoofdpijlers: de
OctoPower laag-emissie systemen, de compacte en stille dieselgeneratoren tot 50 kVA
vermogen en het productenpakket met daarin omvormers, acculaders, (lithium) accu’s en
vele andere basiscomponenten om een hoogwaardig elektrisch systeem samen te stellen.
De site is opgezet in het Nederlands, Engels, Duits, Spaans, Frans, Italiaans en Chinees.
In latere instantie volgen meer taalversies zodat in alle exportlanden waar verkoop en
service plaatsvindt de gebruiker in zijn eigen taal bediend kan worden.
De productinformatie is uitgebreider en actueler gemaakt. Belangrijke documenten zoals
handleidingen, datasheets/brochures, gedetailleerde afmetingen en tekeningen, certificaten
en dergelijke zijn rechtstreeks bij het product gevoegd in de relevante taalversies.
Een handige tool is de pdf-generator, waarmee de specificaties van elke product of
systeem in de vorm van een pdf-document kunnen worden gedownload.
Roel ter Heide, CEO en oprichter van WhisperPower: “2022 wordt een belangrijk jaar voor WhisperPower. De nieuwe website zal onze groei, die vorig jaar bijna 40% bedroeg, verder versnellen. De voortgaande digitalisering van het bedrijf komt ook tot uiting in de ontwikkeling van het slimme WhisperCare 2.0 monitoring en controle software waarmee wereldwijd toegang tot alle onze systemen en producten mogelijk wordt bij aanwezigheid van een 4G netwerk of een goede internetverbinding. Dit kan resulteren in een enorme kostenbesparing voor eigenaren en operators.”